Tuesday, February 14, 2012

VOTE FOR THE DREAM!


Я уже писала, о том ,что наконец закончила свою первую коллекцию "Avida dollars", а также успела подать заявку и попала на конкурс "Новые имена в дизайне" от журнала Собака RU.
Я не знаю чем я заслужила такое хорошее отношение, но сейчас я нахожусь на первом месте по рейтингу! И все это благодаря вам!Спасибо огромное всем, кто захотел потратить минутку своего времени ради моей мечты! Я была в шоке от того, сколько людей захотели меня поддержать и проголосовали за меня. Увидеть свою коллекцию в топе среди такого большого количества достойных участников - это просто непередаваемое ощущение!
Информации о том сколько продлится конкурс нигде нет, но я знаю точно,что расслабляться пока рано. Голосовать нужно постоянно, иначе рейтинг начинает падать.
Я буду невероятно благодарна вам, мои дорогие читатели, если вы поддержите меня в этом деле! Вы просто не представляете как много это для меня значит.
Ваши голоса смогут сделать меня очень счастливой, потому что они могут помочь моей мечте сбыться!
Если вы хотите проголосовать за меня ,то это можно сделать ЗДЕСЬ (Ромашко Наталья).
Чтобы проголосовать не обязательно регистрироваться - можно зайти через контакт или фэйсбук - главное, чтобы потом появилась надпись "Ваш голос засчитан" , просто лайк в фэйсбуке или контакте рейтинга не прибавляет.
Голосовать можно каждый день по одному разу!
Спасибо вам, что читаете меня! Я это очень ценю!

Translation: I already told you that I finished my very first collection "Avida dollars" and managed to apply to the contest "New names in the design".
I don't know what I've done to deserve such a good attitude but now I'm on the first place in the contest by rating! And all thanks to you! I want to thank all the great people who wanted to spend a minute of their time to make my dream a little closer to me! I was shocked by the amount of people who support me and who voted for me! To see my collection in the top among such big number of deserving participants - it's just an indescribable feeling!
There is no information about how long they will run this contest but I'm sure that it's too early to relax. I need votes constatly otherwise the rating begins to fall.
I'll be incredibly grateful to you, my dear readers, If you support me in this contest! You just can not imagine how much it means to me!
Your votes can make me very happy because they can help my dream come true!
If you want to vote for me you can do it HERE (you will recognize me by the photo like you see here).
Just press the yellow button "vote" under the photo of a blue dress and then connect via Facebook - you'll get the registration and then press the "vote" button again. It's easy.
You need to press the "vote" button not only to "like" it via Facebook because it doesn't make rating higher.
You can vote once a day!
Thank you for reading me! I appreciate it so much!

No comments:

Post a Comment